Esittely

Liikennekoulumme yrittäjä Sami Aalto on pitkänlinjan liikenneturvallisuuden asiantuntija, joka on valmistunut liikenneopettajaksi vuonna 1998. Olemme kouluttaneet uusia kuljettajia kaikkiin olemassa oleviin ajokorttiluokkiin, aina moposta linja-autoon ja raskaaseen ajoneuvoyhdistelmään.

Meiltä saat:

• Ystävällisen, yksilöllisen ja ammattitaitoisen opetuksen
  • Verkkoteoriat vaikka omalla kotisohvallasi
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan opetusaikatauluusi, ajokortti taskuun jopa viikossa
  • Nykyaikaiset ajoneuvot ja opetusvälineet
  • Kehityksen kärjessä olevan tietotaidon
  • Ajo-opetus oikealla autolla, emme kannata simulaattorilla korvattavia ajotunteja
  • Opetus suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi

Toimialue:

Soukan Liikennekoulu palvelee asiakkaitaan ensisijaisesti Espoossa, mutta muiltakin paikkakunnilta saapuvat asiakkaat ovat tervetulleita.
Ajo-opetuksessa käytämme kattavasti pääkaupunkiseudun monipuolista liikenneympäristöä ja mm. näemme tarpeellisena myöskin käydä jokaisen henkilöauto-oppilaan kanssa Helsingin keskustassa harjoittelemassa ajamista.

Ajo-opetuksen aloituspaikat ovat sovittavissa joustavasti Espoon alueella.

Jokaisella on mahdollisuus tehdä liikenteestä turvallisempaa!
Tule siis meille oppiin, takuulla onnistut.

Sami Aalto,
yrittäjä,